T-Garden

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T-Garden’s ServiceT-Gardenの事業紹介

T-Garden’s Service

コンタクト事業

コンタクト事業

コンタクト事業は、T−Gardenのメイン事業の一つです。カラーコンタクトの市場規模が現在の10%以下だった、2005年から企画・発売を開始しました。今なお根強い人気を誇る『Angel Color』をはじめ、多くのヒットブランドを世に送り出しマーケットの構築をしてきました。近年では、国内だけでなく、中国、香港、台湾などアジア圏を中心にカラーコンタクト需要が高まっており、ECの発達も追い風となって海外との取引が増加しています。また、若い女性だけではなく、30代以上の女性利用者の増加や、乱視用のカラーコンタクトも発売されており、マーケットとしても今後ますます成長していくことが予想されます。

コスメ事業

コスメ事業

「女の子たちの声をかたちに」をモットーに、2008年に誕生した益若つばささんプロデュースの『CandyDoll』をはじめ、多数の化粧品ブランドを展開。マーケットのデータだけに頼るのではなく、ユーザーの声や女性ならではの感性を大切にすることで「世の中の女性に、本当に響くもの」をつくっています。これまでは、10代〜20代をターゲットとしたプチプライスのメイクアップ化粧品を強みとしてきましたが、近年は、20代〜30代に向けた『NOMAMA』のようなライフスタイルを提案する新しいスキンケア化粧品などにも進出。今後は、ターゲットの幅を広げ、より多くの方に届く商品を生み出すことを目標としています。

Eコマース事業

Eコマース事業

2004年にはじめた、携帯(ガラケー)通販サイトを原点とし、2010年に総合コスメEコマースサイトとしてオープンした『Luvlit』は、カラコン・コスメの人気ラインナップが揃う公式通販ショップです。楽天市場など、ネットモールにも進出し、いくつもの賞を受賞しています。Eコマース事業は、サイト運営を通じて、世の中にトレンドを発信する役割を担っていると同時に、エンドユーザーと直接つながり、マーケットの「今」を知るための非常に重要な場にもなっています。今後はサイトでの買い方や受け取り方の多様化など、顧客本位の「買いやすさ」を追求していくことで、ブランドイメージの醸成にもつなげていくことを目指しています。

インタラクティブメディア事業

インタラクティブメディア事業

自社商品のマーチャンダイジングやプロモーションで得た知見や情報網を活かし、クライアントから依頼のあった、主に若者向け、女性向け商材のプロモーションを行います。ターゲットの特性上、つねに時代の最先端のチャネルを活用し、近年はYouTubeやTwitter、Instagramなどを駆使しクライアント要望に応えています。インフルエンサーと呼ばれる人気YouTuberやブロガー、インスタグラマーなど、彼女たちの発信力を借りながら、自社商品、他社商品の魅力を広く世の中に伝えていきます。


Cosmetic Business
コスメ事業

Cosmetic Business

  • CandyDoll(キャンディドール)

  • AC by AngelColor(エーシーバイエンジェルカラー)

  • UPS(アプス)

  • Borica

  • L:oil(ロイル)

  • It's Grimoire(イッツグリモワール)

  • Bonne Chance(ボンシャン)

  • Mish

  • F.L.S

  • CandyDoll

    キャンディードール

    『CandyDoll』は2008年10月に誕生した、益若つばさによる全面プロデュースのコスメブランドです。いくつになっても“ずっと女の子”でありたい、かわいらしくありたいという女性の願望を叶えるため、益若自身が納得いくまで何度も何度も試作サンプルをだし製品化されました。中身だけではなく、パッケージのデザインや色にまで彼女のこだわりがたくさんつまったコスメラインです。人気の“マシュマロ陶器肌”になれる「フェイスパウダー」を中心に、10代の女の子はもちろんのこと、20〜50代の女性まで幅広くご愛用いただいています。

    CandyDoll is a cosmetics brand entirely produced by Masuwaka Tsubasa and was established in October, 2008. Masuwaka Tsubasa released numerous trial products until she was satisfied with the results to grant girls’ wishes to be "always youthful" and "always cute." It is a cosmetics line with Masuwaka Tsubasa’s unique style in everything from the design of the packaging to the product itself. Her brand is now loved by a wide range of women from teenagers to women in their 20s to 50s with its best-selling Face Powder, which gives you "marshmallow-porcelain skin."

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  • AC by AngelColor

    エーシーバイエンジェルカラー

    カラーコンタクトレンズ『AngelColor』のコスメラインとして2007年12月に登場した『AC by AngelColor』。“女の子が求める理想の肌に…”をコンセプトに抜群のカバー力を誇るベースメイクアイテムを展開し、“ACパウダー”の愛称で多くの若い女性に長年親しまれています。Disney ティンカーベルやうる星やつらなど、人気のキャラクターとの限定コラボアイテムもあり、サンリオ リトルツインスターズとのコラボレーションでは、キャラクターの顔がパフになった、まるでぬいぐるみのような刺繍パフを導入。そのかわいさからSNSや雑誌で話題を呼んでいます。

    AC by AngelColor is a cosmetics line of AngelColor and came on the market in December 2007. Its base makeup, a.k.a. AC Powder, was created from the concept of outstanding coverage for "ideal skin that girls wish to have" and has been loved by young women all over the country for years. The brand also carries limited collaborative products featuring popular characters from Disney’s Tinkerbell and Urusei Yatsura. Their collaboration with Sanrio’s Little Twin Stars features the embroidered fluffy powder puffs with a character’s face on, which are a hot topic on SNS and magazines because of their cuteness.

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  • UPS

    アプス

    原宿系コスメブランド『UPS』は、青文字系モデル20人前後に座談会でヒアリングを繰返し、要望の高かった「眉マスカラ」を始めとしたラインナップで、2014年9月に誕生しました。おしゃれが好きな女の子にとっては、メイクもファッションの一部です。“ファッションやヘアカラーと同じようにメイクも合わせてコーディネートしたい!”そんな原宿系女子の声から生まれた、おしゃれが好きな全ての女の子のためのコスメブランド。ファッションとしてのメイクを実現する『UPS』は、今日のキブンに合わせてトータルコーディネートで“ASOBU”コスメです。

    The Harajuku-style cosmetics brand UPS was established in September 2014 with a lineup starting with the most desired product, "eyebrow mascara," which was devised after multiple information-gathering meetings with around 20 "Aomoji—more individualistic style" models. Makeup is a part of fashion for fashion-conscious girls. This brand is for all girls who love fashion and is based on the voices of unique “Harajuku-style” girls such as, “I wish to add cosmetics in my coordination just like clothes and hairstyle!” UPS makes your makeup part of your fashion statement. It is a brand of "ASOBU—playful" cosmetics that let you coordinate your entire looks based on your mood of the day.

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  • Borica

    ボリカ

    『Borica(ボリカ)』は、“今をスぺクタルな永遠に”をコンセプトに、20代後半〜30代の働く女性が常に自信に満ちてベストでいられるアイテムを提供するコスメブランドです。高機能ながら使い心地の良さと安全面にも配慮したアイテムは、デザイン面でも、持っているだけでレディー度があがるような世界観にこだわりました。“クチビルに、美容液を。”という商品コンセプトの下、2012年5月にリッププランパー(唇用美容液)、2014年11月ラスティングルージュを発売。2015年3月には、吉川ひなのをイメージモデルに起用した展開を行っています。

    Borica is a cosmetics brand based on the concept "bring the present into a spectacular eternity." It provides products for working women in their 20s and 30s to be confident and at their best every day. Focused on high functionality with ease of use and safety, the cosmetic items are meticulously designed, which makes you feel as if you are a lady with a higher degree of class by just owning them. "Beauty essence for your lips" is the concept behind Lip Plumper (lip emollient), which was released in May 2012, and Lasting Rouge, which was released in November 2014. A promotional activity with Yoshikawa Hinano as the brand image model for both products was held in March 2015.

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  • L:oil

    ロイル

    20代後半~30代の女性に向けた新スキンケアブランド『L:oil(ロイル)』は、“−生活(Life)にオイル(Oil)を−瞬時に艶めく、うるおい感じる。幸せに満ち溢れる毎日へ。−My life is bursting with happiness−”をコンセプトに、2015年3月に誕生しました。乾燥肌のメカニズムに着目し、水分と油分を簡単に補給できる二層式の新感覚フェイスミストは、潤いを与えた上で水分の蒸発を防ぎます。メイクキープ成分配合でメイクの上からも使用でき、乾燥によるヨレや崩れを防いでツヤのあるお肌に仕上げます。

    The new skincare brand L:oil, established in March 2015, targeted for women in their late 20s to 30s is based on the concepts of "Bringing Oil into Life," "Every day that instantly becomes alluring, enriched, and full of happiness," and "My life is bursting with happiness." Focused on the mechanism of dry skin, L:oil’s two-layer face mist is a simple way to replenish your skin’s moisture and oil and locks in and prevent the evaporation of moisture. Fortified with makeup-setting ingredients, it can be sprayed over makeup to add a finishing touch for shimmering skin preventing clogging and deterioration of makeup due to dryness.

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  • mejutu リアルタンク

    mejutu real tank

    メジュツ リアルタンク

    涙袋が瞬時に作れる涙袋専用テープ『mejutuリアルタンク』は株式会社アーツブレインズとの技術協力の下、2012年11月に発売されました。10〜30代女性への調査で得られた「なりたい顔」=「カワイイ顔」の共通点は“涙袋”でした。モデルや芸能人の多くがこの涙袋をもっています。もっとカワイクなりたい!カワイクなるには涙袋が欲しい!目チカラをUPしたい!そんな幅広い世代の女性たちが持つ、願望を叶えるために開発されたメイクアイテムです。整形手術でもなく、既存のアイテムでもなく、誰でも手軽に理想の涙袋を手に入れられます。

    The product "mejutu real tank," that went on sale in November 2012, is a tape to create instant puffiness just below the lower eyelashes, produced with technical collaboration from Arts Brains Corporation. "Puffy under lower eyelashes" was a common feature of a cute face that translates to a desirable face found in a survey of women in the 10 to 30 age group. Many fashion models and celebrities have this puffy look under their lower eyelashes and this product was developed to grant girls’ wishes for becoming cuter, having puffiness under their lower eyelashes to look cuter, or having more enchanting eyes. This does not require surgery, nor is this an item that existed before. It is a brand new product that can give anyone a cute puffy look under their lower eyelashes.

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  • CHUME!

    チューミー

    女子中高生注目度No.1シンガーソングライター“MACO”による初プロデュースで2015年5月に誕生した、『CHUME!(チューミー)』は塗ってはがして色が付く新感覚のリップティントパックです。海外では3か月間で40万本以上も売れたという大HITコスメ「リップティント」を、誰にでも使いやすいようにとナチュラルな色味を追求して作られました。学校でも、オフィスでも、使えるように考えてプロデュースされたリップティントパックは、ナチュラルな色味でありながら落ちにくい、まさに女の子の理想が詰まったリップアイテムの最終形です。

    A singer-songwriter MACO, currently teenage girls’ number one idol, tried her hand for the first time at producing the product CHUME! a new type of lip-tinting film to put on and peel to leave color on lips and was released in May 2015. Having sold 400,000 in just three months overseas, the massively popular lip tint was created with natural colors that anyone can use. Its ingenious product form makes it possible to use at school or the office and offers natural colors that last. It is the ultimate form of what girls have always wanted in lip cosmetics.

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  • It's Grimoire

    イッツグリモワール

    日本のポップアイコンとして世界からも注目されている“なつぅみ”によるプロデュースで2015年8月に誕生した『It’s Grimoire(イッツグリモワール)』。グリモワール(魔術書)を開くことで「魔法にかかった様に、女の子が可愛く変身できるように」「みんながもっとHAPPYになるように」という願いを込めてつくられたコスメブランド。第一弾となるツインカラーリップは、綺麗に発色するマットなカラーと色がつかないグロッシーなラメパールを縦に組み合わせ、見たままの発色の良さと、ラメパールの重ね塗りにより、マット感とツヤ感を自由にコントロールし、色と質感が変化する“魔法のリップ”です。

    “Natsuumi" is garnering attention around the world and Japanese pop icon, she produced “It’s Grimoire” was released in August 2015.By opening the Grimoire was made with the hope that “As applied to the magic, as girls can makeovers cute”, “As everyone becomes more HAPPY” cosmetic brand.Twin color lip that becomes the first step, combined the vertical beautiful matte color and Glossy glitter pearl color, goodness of color, apply additional coats to glitter pearl, you can make the mat and Glossy yourself, Color and texture changes the magic of the lipsticks.

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  • Bonne Chance

    ボンシャン

    年齢を問わず、より心地よい生活を求める方、食事のベースとなる素材や目に見えないものへの関心が高い方へ向けたトータルビューティーケアブランド『Bonne Chance(ボンシャン)』は、より調和のとれた生活を届けるべく、2015年9月に誕生しました。「Recover(リカバー)」は、100%植物由来のグリーンナッツオイルに亜麻仁油とプラセンタを配合したサプリメント。細胞レベルのアプローチで、若々しく健康的な生活を応援し、より快活な日々へ導きます。

    The total beauty care brand “Bonne Chance” that went on sale in September 2015.
    Recover is 100 percent plant-derivers green nut oil, linseed oil and Placenta are compounded. it is support your youthful healthy lifestyle and lead to cheerful day-to-day.

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  • Mish

    ミッシュ

    10代~40代の女性2000名に調査し、「毎日髪の毛を洗いますか?」というアンケートを実施したところ、20代の半数以上が「たまにしか洗わない」と答えました。2014年6月に発売されたフレグランススカルプミスト『Mish(ミッシュ)』は、そんな女性のホンネや悩みの調査結果をもとに開発されました。2015年4月には「頭髪のUVカットをしながら、ヘアコロンにもなるミストがあったらいい」というアンケートの調査から限定のUVタイプ「フレグランススカルプミストUV 」を発売。女性の意見に寄り添った商品を開発・販売しています。

    A survey of 2,000 women between the ages of 10 and 49, asking if they wash their hair every day revealed that over half of the women in their 20s only washed their hair every so often. The fragrance scalp mist Mish was developed based on the candid opinions from those surveyed and went on sale in June 2014. A new limited-edition anti-UV type Fragrance Scalp Mist UV is now also for sale after another survey in April 2015 revealed that women wanted a hair cologne mist that protected hair from UV rays. Mish is at the forefront of our developing and selling products based on the opinions of women.

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  • F.L.S

    フレッシュライフスムージー

    山本優希と宮城舞プロデュースの『F.L.S フレッシュライフスムージー』は、人気モデル2人が“続けられる美味しさ”を軸に開発し2014年8月に発売されました。「くびれ&美脚を目指すタイプ」・「美ボディー&全身のキレイを目指すタイプ」と目的別で二人が納得のいくまでこだわって商品開発された、本格テイストのパーフェクトスムージーです。置き換えダイエットや毎日の健康・美容サポート食品としてお飲みいただけます。また、海外セレブやモデル達の間で話題騒然の次世代スーパーフルーツ「マキベリー」など、美しさを追求する女性に嬉しい成分を取り入れています。

    F.L.S or Fresh Life Smoothie was produced by two popular fashion models, Yamamoto Yuuki and Miyagi Mai, based on the concept "tastiness you can continue." It went on sale in August 2014. The two types, Pinched-in Waist and Slim Legs Type and Beautiful Body and Detox Type, were carefully developed to meet their strict criteria to provide the perfect smoothie with a full-flavored taste. They’re ideal for meal replacement or as an everyday beauty supplement. They also include health- and beauty-oriented ingredients women love, such as maqui berries that are making big waves as the next-generation super fruit among celebrities and fashion models overseas.

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  • dresy

    ドレシー

    『dresy(ドレシー)』は、吉川ひなのをイメージモデルに迎え、バスタイムを愛する女性のこだわりが詰まったボディケアブランドとして、2015年4月に誕生しました。ドレスを身にまとう時に感じる優雅さと気品。指先まで満ちた女性らしさは全ての女性を美しく魅せます。『dresy』は潤い、そして香りという自信を纏うボディケアを提案していきます。肌に優しい天然植物成分と、上品な香りにこだわったアイテムは、いくつになっても柔らかく内側から女性らしさの溢れる質感肌に。毎日の保湿ケアの新習慣に、お風呂の中でサッと伸ばして流すだけの「オイルinシャワーミルク」をシリーズ展開しています。

    Dresy was established in April 2015 as a body-care brand with Yoshikawa Hinano as the image model. It focuses on what girls love and are particular about during a luxurious bathing time. Just like the elegance and gracefulness you feel when you step into a ball gown, the femininity brought by Dresy slides right down to your fingertips and makes any woman look dazzling. Dresy aims to provide all women with body-care products that let you wear confidence with richness and fragrance. Its products are elegantly scented with natural botanical ingredients that are gentle to the skin and leave it soft and nurtured, letting your feminine beauty shine through. A new addition to your daily beauty regimen, the Oil in Shower Milk series can be easily spread and washed off while bathing to have supple skin.

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  • PALUHANA

    パルハナ

    ハワイ語で“palupalu(柔らかい)”+“pumehana(温かい心)”の意味から名付けられた『PALUHANA(パルハナ)』は2015年5月にリリースされた自社初のナチュラルオーガニックコスメブランドです。イメージモデルにはハワイ親善大使でもあり、地球に寄り添ったオーガニックな暮らしを提案している吉川ひなのを起用。仕事や家事で毎日を忙しく過ごしている女性や、心身ともに健康的で有りたいと願う女性が、日々に翻弄されることなく、太陽のような明るさと温かさを持っていてほしい、という願いをこめてつくられた商品です。

    PALUHANA, named after the combination of the Hawaiian words “palupalu – soft” and “pumehana – a warm heart,” is our very own and first natural organic cosmetics brand released in May 2015. Yoshikawa Hinano was chosen as the image model for this brand because she is a goodwill ambassador to Hawaii, and she proposes an organic lifestyle that is gentle to the earth. Each product in the brand is made in hopes for women who lead busy lives at work or home and who wish to have a healthy mind and body not to be overrun every day and tokeep being bright and warm like the sun.

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  • HOT BODY PATCH / FACE PATCH

    ホット ボディ パッチ

    世の女性の興味といえば、やはりダイエット。20〜40代女性への調査の結果、どの年代も80%以上が「ダイエットに興味がある」と回答。さらに、手軽なダイエットや単純な体重減少よりも部分ごとに引き締める「パーツ痩せ」の需要が高いことから、『HOT BODY PATCH / FACE PATCH』は2014年7月に誕生しました。顔・腕・お腹・脚・お尻と5種類あり、それぞれ対象の部位ごとに合わせて貼りやすい形状になっています。ボディは貼って寝るだけ、フェイスは就寝前やメイク前に貼るだけで、パーツのケアと引き締めを行う、女性の願望に合わせて開発された商品です。

    If there’s one interest girls have in common, it’s dieting. A survey of women ranging from 20s to 40s showed that over 80% of women of all ages were interested in dieting. It also revealed that women are more interested in shaping up certain parts of their bodies, as opposed to a simple diet or just losing overall body weight, which lead to the creation of the HOT BODY PATCH / FACE PATCH in July, 2014. The 5 different types of patches for the face, arms, stomach, legs, and buttocks are each made into a shape that fits the target area. The body patches are designed to be worn while sleeping and the face patches can be applied before sleeping or putting on makeup to encourage fat loss, and were developed to suit the desires of women.

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  • THE FLAVOR MASK

    ザ フレーバー マスク

    ものまねタレントとして活躍している“ざわちん”こと小澤かおりプロデュースにより2013年4月に発売されたフレーバー付きデザインマスク『THE FLAVOR MASK』。“ダテマスク女子”の急増を受け、10~30代女性に調査を実施したところ、約9割の方が「風邪や花粉症以外でマスクをしたことがある」という結果が出ました。デザインを一般投票により決定するなど、女性ならではの視点や消費者と寄り添った視点を取り入れ、風邪や花粉症シーズンはもちろん、スッピンでもおしゃれをしたい時など幅広く愛用されています。

    Scented design masks THE FLAVOR MASK went on sale in April 2013 and was produced by Ozawa Kaori, more commonly known as "Zawachin," a professional impersonator. From the observation of a large increase in "girls wearing face masks for vanity reasons," a survey of women from 10 to 39 of age found that about 90% of respondents said that they had worn a face mask even when they were not sick or suffering pollen allergy. Designed based on popular vote, these fashionable masks incorporate ideas from both female and consumer perspectives and are loved by a wide range of women users not only when they’re sick but also when they just want to look fashionable without wearing any makeup on.

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Color Contact Lens Lines
カラーコンタクト事業

Color Contact Lens Lines

  • AngelColor

  • loveil

  • Putia

  • AngelColor

    エンジェルカラー

    カラーコンタクトレンズ『AngelColor』は創業当初から企画を開始し、2005年8月にリリースしたT-Garden初の自社ブランドです。当時、ギャル層、渋谷系女子と言われる女性たちが求めているものを徹底的にリサーチして商品化したアイテムは、読者モデルたちの間で爆発的に流行し、カラーコンタクトレンズブームのきっかけとなりました。現在は12シリーズ30種類という豊富なラインナップ、人気モデルとのコラボレーション企画など注目を集め続け、販売累計は210万箱(使用期間1カ月)販売累計200万箱(ワンデー)を突破し、市場シェアを拡大しています。

    The AngelColor color contact lenses were released in August 2005 and were T-Garden’s first private brand, whose project began at the start of the business. This brand item, which was originally conceived after thorough research into the needs of the segment of women called "gals" and "girls in Shibuya-style" at the time, became a big hit among fashion magazine amateur models and triggered the subsequent color contact lens boom. With a wide range of products, featuring 30 different types in 12 different series along with the collaborations with popular fashion models, AngelColor continues to garner attention from a wide consumer demographic. As a result, the brand is expanding its market share, having accumulated sales of 2.1 million boxes for one-month use lenses and 2 million boxes for one-day use lenses.

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  • loveil

    ラヴェール

    2012年6月にリリースされた『loveil』は、色気と強さのある歌姫として絶大な人気を誇る倖田來未プロデュースによるワンデーカラーコンタクトレンズブランドです。デザインプロデュース第一弾「ミッドナイトアンバー」は、史上初の試みとして、倖田來未の瞳の網膜を型どり、レンズ内側のデザインに採用。“倖田來未の瞳を元にデザイン”した今までにないカラーコンタクトレンズに。デザインプロデュース第二弾「シアーへーゼル」は、ヘーゼルとオリーブを絶妙に混ぜたグラデーションで、明るく穏やかな輝きをまといます。現在、倖田來未デザインプロデュースの2カラーを含む全6カラーで展開中。

    The brand “loveil,” which was released in June 2012, is a one-day color contact lens brand produced by Japan’s sexy, fierce pop queen Koda Kumi. Midnight Amber, the first design, adopted the trace of Koda Kumi’s retina and printed it inside the lens, which is a design technique that had never been used before. It is the first color contact lens “designed based on Koda Kumi’s eyes.” Sheer Hazel, the second design, is a gradient lens featuring an exquisite mix of hazel and olive colors to enhance your eyes with bright yet subdued sparkles. A total of 6 colors including the 2 colors designed and produced by Koda Kumi are currently on the market.

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  • Putia

    プティア

    2014年1月にリリースされた『Putia』はファッションモデル、タレントとして活躍する吉川ひなのプロデュースによるワンデーカラーコンタクトレンズブランドです。同性からの高い支持を得ている吉川ひなのによる“かわいい”感性が、パッケージから製品の隅々にまで表現されており、手にしただけでも、ときめきとワクワク感を与えてくれます。大人の女性らしさと愛らしさを兼ね備えた、繊細なフチとほんのり入ったニュアンスカラーが魅力のデザイン。吉川ひなのデザインプロデュースによる「エルムヘーゼル」「パームブラン」「セピアピクト」「トラッドシック」の4色を含む、全5色で展開中です。

    Putia, released in January, 2014, is a one-day color contact lens brand produced by popular TV personality and fashion model Yoshikawa Hinano. Yoshikawa Hinano has a large female fanbase and her "kawaii - cute" sense is expressed throughout her products, right down to the design of the packaging box. Just holding it in your hands makes your heart skip a beat! Combining the femininity and loveliness of an adult woman, Yoshikawa Hinano’s design features lightly nuanced colors with delicate rims. She has produced a total of 5 styles, including Elm Hazel, Palm brun, Sepia Pict and Trad Chic.

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eyecare
カラーコンタクトレンズを安全にお使い頂く為に (外部リンク)

Online Stores
通信販売

Online Stores

  • Luvlit

  • Luvlit 楽天店

  • Luvlit ZOZOTOWN店

  • Luvlit

    ラブリット

    『Luvlit』は、2010年10月に総合コスメEコマースサイトとしてオープン。2014年4月には女性ティーン向けECサイト『Candywalker Shop』とサイト統合し、F0層~F1層の女性に向けた新サイトへと生まれ変わりました。カラコン・コスメの人気ラインナップが揃う公式通販ショップであり、バイヤーが厳選した最旬のビューティトレンドアイテムも豊富に。読者モデルとのコラボ商品や、ココにしかない限定品の企画販売も!『Luvlit』を見れば流行のビューティアイテムが一目瞭然。カラコンやコスメ好きはもちろん、芸能人やモデルが好きなミーハー女子の心も満たしてくれます。

    Luvlit came live in October 2010 as a general cosmetics e-commerce website. It was merged with the teen-oriented e-commerce website Candywalker Shop in April 2014 and became a new website targeting the groups F0 and F1 (ages 18–34). As an official online retailer of popular color contact lenses and cosmetics, it features a large variety of trendy beauty items carefully selected by our buyers. It also offers special items produced in collaboration with fashion models and limited-edition items. Luvlit is your one-stop shop for everything in fashion. It’s the perfect website for girls who love color contact lenses and cosmetics, and it will also satisfy their curiosity about what celebrities use and wear.

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  • Luvlit 楽天市場店Luvlit Rakuten Store

    ラブリット ラクテンイチバ テン

    『Luvlit楽天市場店』は、Eコマースのさらなる事業拡大を目指し、『CandywalkerShop 楽天市場店』として2010年10月にオープン。2014年5月にはLuvlitとCandywalkerShopの統合に伴い『Luvlit楽天市場店』としてリニューアルしました。『Luvlit』本店と同様に、T-Gardenの大人気カラコン・コスメを中心に、バイヤーが厳選した最旬のビューティトレンドアイテムを豊富に取り揃えています。カラコンやコスメ好きはもちろんのこと、芸能人やモデルが好きなミーハー女子の心を満たしてくれます。

    Aiming for e-commerce market expansion, Luvlit Rakuten Store opened its CandywalkerShop Rakuten Store in October 2010. It was renovated in May 2014 as an integrated site of Luvlit and CandywalkerShop. Similar to the Luvlit main store, the Luvlit Rakuten Store offers a wide range of the latest and most popular beauty items, focusing on T-Garden’s best-selling color contact lenses and makeup hand-picked by the buyers. It’s the perfect store for not only those who love color contact lenses and makeup, but also for those who love to keep up with what celebrities are wearing and using.

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  • Luvlit ZOZOTOWN Store

    ラブリット ゾゾタウン テン

    『Luvlit ZOZOTOWN店』は、本店・楽天店に続く、新たなマーケット開拓として2016年11月にオープンしました。ZOZOTOWNという新たなマーケットでは、カラーコンタクトに特化し、ファッションとともにカラーコンタクトのコーディネートを提案していきます。ZOZOTOWNというマーケットでも、カラコンやコスメ好きはもちろんのこと、芸能人やモデルが好きなミーハー女子の心を満たしてくれます。

    Following the main and Rakuten stores, the Luvlit ZOZOTOWN Store opened in November 2016 to develop a brand new market. Similar to the Luvlit main store, the Luvlit ZOZOTOWN Store sells T-Garden’s color contact lenses, as well as a wide range of products, such as collaborative items using characters or produced with popular fashion models, and the latest beauty products hand-picked by the buyers. The DeNA market is also the perfect place for not only those who love color contact lenses and makeup, but also for those who love to know about what celebrities are wearing and using.

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Interactive Media
インタラクティブメディア

Interactive Media

  • Blogirls

  • Galmoni

  • Girls Blogger Style

  • Blogirls

    ブロガールズ

    『Blogirls』は2009年7月、結成されたパワーブロガー集団です。当時、携帯でブログを書き10〜20代女性から絶大な支持を得て影響力を持つ“一般の女の子”を集めてスタート。特にカリスマ美容ブロガーとして人気の“ゆんころ”は自身の持つトップページへの1日アクセス数が約150,000PV、過去最高では1,300,000PVを記録。Blogirlsとしての活動をきっかけに、商品プロデュース、雑誌やTVなど多くのメディアに出演し、女性マーケットでのエバンジェリストとなっています。その他多数のパワーブロガーが所属しており、ブロガーとしてだけでなく様々な方面での活躍に導いています。

    Blogirls is a group of power bloggers formed in July 2009. It began as a group of ordinary girls gaining popularity from and influencing girls aged 10-29 through their blog entries, which were made via mobile phones. Yunkoro, the most popular member and charismatic beauty blogger, recorded a maximum of 1,300,000 top-page views in one day, with a daily average of 150,000 views. Thanks to her work as a member of Blogirls, she now creates products, appears in magazines and TV shows, and has become an evangelist for the female market. Many other power bloggers belong to Blogirls, and this has led to their success not just as bloggers but also in a variety of other areas.

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  • Galmoni

    ガルモニ

    2010年5月にサービスを開始した『ガルモニ(Galmoni)』(旧ガールズモニター)は5年を経て、消費者目線に近いガルモニ編集部とユーザーによる、インタラクティブなクチコミメディアへと全面リニューアルしました。“消費者一人一人のショッピングパートナー”をビジョンに掲げ、消費者が買い物をする時に常に傍にいて、本当に必要な商品を買う道標となり、ショッピングの喜びを共有できるサービスを目指しています。クチコミのみで集まった「おしゃれ好き」「コスメ好き」の会員27万人(2015年4月現在)にアンケート・サンプリングを直接実施できるため、質の高い市場調査や商品開発、プロモーションが可能です。

    Galmoni (formerly Girls’ Monitor), launched in May 2010, is an interactive word-of-mouth media site serviced by users and the Galmoni editing department. It is focused on consumer perspectives. It has undergone a site-wide renovation. With the vision of becoming "each and every consumer’s shopping partner," it aims to be a service with which consumers can share the joy of shopping by being at their side and guiding them to buy what they really need. Because questionnaires and sampling can be managed directly to the 270,000 (as of April 2015) fashion- and makeup-loving members, who were gathered only by word-of-mouth, it is possible to conduct high-quality market research and product development, as well as promotion of in-demand products.

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  • Girls Blogger Style

    ガールズ ブロガー スタイル

    『GIRL’S BLOGGER STYLE(略:GBS)』は、2010年から過去7回開催、総動員数12千名超えを達成した世界最大級のガールズブロガーイベントです。“ブロガーによるブロガーが楽しめるブロガーイベント”をテーマに、次世代カルチャーを創り出すジャパンガールズブロガーに焦点を当て、出演するモデル達も来場者も全てブロガーという条件を徹底。「写メ撮影OK」なコンテンツやステージごとの「フォトセッションタイム」など、常日頃からSNSを通して観客とコミュニケーションを取っているブロガーだからこそできる新しい形のステージを創り出しています。

    GIRL’S BLOGGER STYLE (GBS) is a world-class female blogger event that began in 2010 and has attracted over 120,000 guests over the past 7 events. Based on the theme "a blogger event that bloggers create and in which bloggers can enjoy themselves," GBS puts the focus on Japanese female bloggers who create a next-generation style, with the condition that everyone in attendance, including fashion models, must be a blogger. One of its main features is an introduction of contents during which cell phone pictures are okay. There is a photo session time after each stage show, thereby allowing bloggers to create what they do best because they communicate with customers via SNS on a daily basis.

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