T-Garden

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T-Garden’s StrategyT-Gardenの事業戦略

T-Garden’s Strategy

Strategy
事業戦略概要

「全ての女性達にHappyをお届けします。」

事業活動の中心にあるのはビジョンで掲げている
「Girl’s Happy Life」。

全ての女性がハッピーな毎日を送る為に必要な、
商品やサービスで、感動体験の提供をすることです。

その実現のために私たちは
下記の4つの事業フローを大切にし、
PDCAサイクルを回しています。

Strategy
Summary of Business Strategies

We provide "happiness"
for all women

At the core of the corporation’s activities is the motto
"Girls’ Happy Life" held up in the company’s vision.
This vision is to provide an impressive experience through all the products
and services women need
to lead a happy life every day.

Our company plan–do–study–act (PDCA) cycle
will revolve around the following four business flows.

「2軸の事業」

T-Gardenの事業には、
“コンシューマープロダクツ(企画製造事業)”、
“インタラクティブメディア(受注事業)”の、
2つの軸があります。

T-Garden’s Dual-Axis Business

T-Garden’s business line consists of a dual-axis of
Consumer Products (Planning & Development Business) and
Interactive Media (Order Processing Business).

Consumer Products
コンシューマープロダクツ事業

Consumer Products
Planning & Development Business

「女性ターゲットの商材を企画、
及び販売。」

Planning and sales of products
that are targeted toward women.

化粧品、カラーコンタクト、
ヘアケア/ボディケア、
メイクアップ、生活雑貨、などのアイテムを企画。
販売と流通までを行います。
弊社独自の調査力を基盤にし、
常に市場の最先端に受け入れられる商材を
検討いたします。

We manage the planning, sales, and distribution of products, including cosmetics, color contact lenses,e-commerce, toiletries,
and daily goods. Based on our research capacity, we always intend to generate products that are acceptable to the
most sophisticated segment of the market.


  • 化粧品Cosmerics

  • カラーコンタクトColor contact lenses

  • EコマースE-commerce


  • ヘアケア/ボディケアToiletries

  • 生活雑貨Daily goods

Interactive Media
インタラクティブメディア事業

Interactive Media
Order Processing Business

「自社独自のネットワークを活かし、
商材をプロモーション。」

We promote product sales by making
the most of our business network.

マーチャンダイズで得た知見や情報網を活かしながら、
クライアントの商材のプロモーションを行います。
Eコマース、クチコミサイト、ブログ広告、SNS広告。
また弊社独自のファッションイベントを活用しながら、
市場に商材の魅力を伝えてまいります。

We promote clients’ products by leveraging the know-how and information network acquired in Consumer Products. We will deliver messages about alluring products to the market using word-of-mouth marketing sites, and blog and SNS advertisements, as well as our events.


  • クチコミサイトWord-of-mouth
    marketing site

  • ブログ広告Blog
    advaertisements


  • SNS広告SNS
    advaertisements

  • イベントEvents

Strategy
成長戦略

「T-Gardenの強みを基盤に、
多様化する市場に訴求できるよう、サービスを拡大。」

T-Gardenは女性達のオピニオンリーダーや、
インフルエンサーとの
ネットワークを築いてまいりました。

特に10〜20代の女性達に対しては、
市場において絶対的な優位性を持っています。
その独自のトレンド調査網と、
市場に対する発信力を基盤としながら、
自社商材の企画と、
顧客に対するプロモーションを手がけています。

現在女性の価値観が多様化する中で、
T-Gardenの絶対的なコアを中心として、
ありとあらゆる年代の女性に対して
アプローチできるように、
そのネットワークを拡大し、
サービス範囲も拡大しています。

そして数年後にはさらなる企業成長を果たせるように。
社員一丸となって、事業改革を推進し続けます。

Strategy
Growth Strategies

Based on T-Garden’s strengths,
we will expand services
to appeal to the
ever-diversifying market.

T-Garden has been building a network of women
who are opinion leaders and influencers.
We have an absolute competitive advantage in the market for women in their
teenage years and twenties, in particular. Our trend research network and
dominant market leadership let us engage in planning our products and the
product promotion to our customers.


Varying senses of values are held by women
at the present time; therefore,
we are expanding T-Garden’s business network
and service range to prepare
ourselves to approach women
in every single age group in addition to
T-Garden’s core age groups. All staff, as a whole, keeps improving our business
to enjoy further growth in the years to come.

Vision
事業戦略

Vision

Vision

Strategy