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  • Galmoni

  • Girls Blogger Style

  • Galmoni

    ガルモニ

    2010年5月にサービスを開始した『ガルモニ(Galmoni)』(旧ガールズモニター)は5年を経て、消費者目線に近いガルモニ編集部とユーザーによる、インタラクティブなクチコミメディアへと全面リニューアルしました。“消費者一人一人のショッピングパートナー”をビジョンに掲げ、消費者が買い物をする時に常に傍にいて、本当に必要な商品を買う道標となり、ショッピングの喜びを共有できるサービスを目指しています。クチコミのみで集まった「おしゃれ好き」「コスメ好き」の会員27万人(2015年4月現在)にアンケート・サンプリングを直接実施できるため、質の高い市場調査や商品開発、プロモーションが可能です。

    Galmoni (formerly Girls’ Monitor), launched in May 2010, is an interactive word-of-mouth media site serviced by users and the Galmoni editing department. It is focused on consumer perspectives. It has undergone a site-wide renovation. With the vision of becoming "each and every consumer’s shopping partner," it aims to be a service with which consumers can share the joy of shopping by being at their side and guiding them to buy what they really need. Because questionnaires and sampling can be managed directly to the 270,000 (as of April 2015) fashion- and makeup-loving members, who were gathered only by word-of-mouth, it is possible to conduct high-quality market research and product development, as well as promotion of in-demand products.

    公式サイトOfficial Site

  • Girls Blogger Style

    ガールズ ブロガー スタイル

    『GIRL’S BLOGGER STYLE(略:GBS)』は、2010年から過去7回開催、総動員数12千名超えを達成した世界最大級のガールズブロガーイベントです。“ブロガーによるブロガーが楽しめるブロガーイベント”をテーマに、次世代カルチャーを創り出すジャパンガールズブロガーに焦点を当て、出演するモデル達も来場者も全てブロガーという条件を徹底。「写メ撮影OK」なコンテンツやステージごとの「フォトセッションタイム」など、常日頃からSNSを通して観客とコミュニケーションを取っているブロガーだからこそできる新しい形のステージを創り出しています。

    GIRL’S BLOGGER STYLE (GBS) is a world-class female blogger event that began in 2010 and has attracted over 120,000 guests over the past 7 events. Based on the theme "a blogger event that bloggers create and in which bloggers can enjoy themselves," GBS puts the focus on Japanese female bloggers who create a next-generation style, with the condition that everyone in attendance, including fashion models, must be a blogger. One of its main features is an introduction of contents during which cell phone pictures are okay. There is a photo session time after each stage show, thereby allowing bloggers to create what they do best because they communicate with customers via SNS on a daily basis.

    公式サイトOfficial Site

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